scanner icon
custom icon
Voor 10:00 uur besteld vandaag verstuurd
custom icon
Meer dan 15.000 producten uit voorraad leverbaar
custom icon
Partner in bevestigingstechniek

Office Medewerker Verkoop (24-32 uur)

1
Jij bent nauwkeurig en gestructureerd in je werk en vindt het prettig om aan het einde van de dag je to-do-lijstje afgevinkt te hebben. Je kunt processen doorgronden en hebt oog voor detail.

Lijkt het jou leuk om op een verkoopafdeling te werken? Vind je het leuk om dingen te regelen? Voor onze klanten maar ook voor je collega’s? Wil jij ervoor komen zorgen dat alle bestellingen goed in ons systeem terecht komen zodat deze zo snel en goed mogelijk worden doorgegeven aan onze logistiek? Hou je van werken in een dynamische omgeving met leuke collega’s waar geen dag er hetzelfde uitziet? Dan is de functie van Office Medewerker Verkoop bij Hoenderdaal Fasteners echt iets voor jou!

Hoenderdaal Fasteners is een groeiend familiebedrijf in Veenendaal dat bevestigingsmaterialen ontwikkeld, importeert en verkoopt; met een specialisme in schroeven. Inmiddels is het bedrijf met 30 miljoen euro omzet per jaar een van de grootste schroevenleveranciers van Nederland. Je kunt ons kennen van de schroevenmerken Dynaplus® voor de vakman en Rotadrill® voor de klusser (met die rode puntjes). Vanuit ons 12.000 vierkante meter grote logistieke centrum aan de wageningselaan leveren we dagelijks een groot assortiment verschillende  bevestigingsmiddelen aan toeleveranciers in e-tail, retail en groothandel in zowel de bouw-, industrie- en Doe-Het-Zelf-sector. Naast Nederland en België richten we ons ook op export binnen Europa.

Wat is je uitdaging?
Als Office Medewerker Verkoop ben je samen met je collega Menno op de afdeling Order Intake en zijn jullie verantwoordelijk voor het orderintake proces. Daarnaast vind je het ook leuk om regeldingetjes te doen voor de hele verkoopafdeling, zoals bijvoorbeeld even de slingers ophangen voor een jarige collega of het bestellen van de broodjes voor de verkoop-vergadering. De meeste tijd ben je bezig met het orderontvangstproces en ben je ook het eerstelijns contact per telefoon of mail met onze 1.500 verschillende actieve klanten in binnen- en buitenland. Gelukkig bellen of mailen zij ons niet ieder dag, maar wanneer er vragen zijn over bestellingen, producten of prijzen neem je de telefoon op en als je er zelf even niet uit komt verwijs je de klant door aan een de collega’s John en René van de afdeling Sales Support. Je vind het leuk om onze klanten hierin zo goed mogelijk van diens te zijn en verder te helpen.

Zit je dan daarnaast de hele dag orders in te kloppen? Nee, gelukkig doen we dat allang niet meer! Het grootste deel van onze bestellingen komt geautomatiseerd binnen in ons ERP-systeem. Door onze slimme software kun jij je bezig houden met het leuke werk; uitzonderingen behandelen en controleren of alles ook daadwerkelijk goed is ingelezen zodat de dagelijkse stroom aan binnenkomende orders zo goed mogelijk wordt doorgegeven aan onze afdeling logistiek. Zij gaan aan de slag met het picken van de orders zodat alle bestellingen die voor 10.00 uur ‘s morgens binnen zijn gekomen nog dezelfde dag de deur uit gaan. We maken op de binnendienst sinds vorig jaar gebruik van een nieuw CRM-pakket met daarin alle communicatie en informatie met en over onze klanten. Een belangrijk hulpmiddel voor jou op de order-intake, en het zou mooi zijn als je hier al eens mee gewerkt hebt en ons hierin kan ondersteunen en verder kan helpen.

Hoe ziet jouw team eruit?
De Order Intake afdeling is een tweetal binnen onze verkoop binnendienst en je werkt hierin samen met Menno. Daarnaast zijn er twee collega’s verantwoordelijk voor Sales Support; John en René. Zij werken vanuit de binnendienst samen met onze drie buitendienst-collega’s: Rico, Matthijs en Wim. En je krijgt leiding van Henk, onze teamleider binnendienst.

Wie ben jij?
Je bent nauwkeurig en gestructureerd in je werk en vindt het prettig om aan het einde van de dag je to-do-lijstje afgevinkt te hebben. Je kunt processen goed doorgronden en hebt daarin oog voor detail. Je vind het daarnaast leuk om klanten te woord staan en verder te helpen. Je bent daarom communicatief vaardig en denkt in oplossingen en mogelijkheden. Je zoekt hierin altijd naar win-win situaties; voor zowel de klant als voor Hoenderdaal. Je kunt in deze functie zelfstandig werken, maar durft ook om hulp te vragen als je er even niet uitkomt. Je kunt goed samenwerken met je collega’s op de binnendienst en werkt graag in een werkomgeving waar vanalles gebeurd. Van bellende klanten, binnenvliegende collega’s tot het vieren van sales deals.

Verder heb of ben je bij voorkeur:

  • Nauwkeurig en gestructureerd in je werk
  • Goed in regelen en organiseren; zowel je eigen planning van de dag als in het organiseren van een kerstontbijtje voor en samen met je collega’s op de afdeling.
  • Handig met softwareprogramma’s zoals MS Office, ERP (SAP) en CRM (MS Dynamics)
  • Overall gezien ben en denk je lekker vlot. Je hebt, zoals wij dat noemen, een goede ‘snapsnelheid’ en geheugen. We houden wel van snelheid en dynamiek bij Hoenderdaal en hebben soms aan een half woord al genoeg.
  • Een gezonde dosis humor; je houdt wel van een geintje, want daar houden wij bij Hoenderdaal ook van! 😊
  • Interesse in het optimaliseren van processen, in e-commerce of klant-analyses is een pré, maar dit is bij aanvang nog niet direct je verantwoordelijkheid
  • Woonachtig op fietsafstand van Veenendaal

Wat heeft Hoenderdaal jou te bieden?
Hoenderdaal biedt een leuke afwisselende functie in ons verkoop-binnendienstteam:

  • Een prima salaris tussen de € 2.500 - € 2.900 bruto per maand, o.b.v. fulltime 40 uur en afhankelijk van jouw kennis en ervaring in deze functie.
  • Een leuke parttime job, in overleg tussen de 24 en 32 uur per week. De werktijd per dag is flexibel te bepalen, maar is bij voorkeur over zoveel mogelijk dagen per week verspreid.
  • Werktijden die passen bij schoolgaande kinderen is dus goed mogelijk.
  • Een dienstverband direct bij Hoenderdaal met, bij een succesvolle samenwerking, een vaste aanstelling na de 1e arbeidsovereenkomst.
  • Er is bij Hoenderdaal altijd ruimte voor ontwikkeling en groei. 
  • 25 vakantiedagen volgens CAO Technische Groothandel.
  • Goede pensioenregeling en WGA-gat verzekering
  • Winstdelingsregeling en een individuele prestatiebeloning aan et einde van het jaar.
  • Goede fietslease-regeling met een maandelijkse werkgeversbijdrage van 50 euro netto (bij vast dienstverband).
  • Vitaliteitsprogramma van a.s.r. met aantrekkelijke collectieve zorgverzekering
  • Last but not least: een gezellige vrijdagmiddagborrel, twee keer per week vers fruit, een maandelijkse bedrijfslunch, het darttoernooi, de klantenfietsdag, een tafeltennistoernooi en andere leuke initiatieven zoals de familiedag, bedrijfsuitjes of andere gezamenlijke (sport)activiteiten.

De kernwaarden van Hoenderdaal Fasteners zijn: 

  • SCREW IT, LET’S DO IT.
    We gaan ervoor; we durven te kiezen en houden van uitdagingen.
  • TO-THE-POINT.
    We zijn eerlijk en direct en varen graag onze eigen koers.
  • FUN IN FASTENERS.
    We zijn bevlogen over onze producten en werken met plezier
  • FASTENER TO FOLLOW.
    We pionieren graag; zijn vernieuwend en lopen voorop.
  • MAKE IT BETTER.
    We leveren bevestiging van kwaliteit. Beter gemaakt, om mee te maken.

Onze Hoender-DNA

  • Open, direct en eerlijk
  • We varen onze eigen koers  
  • Mensgericht
  • Dynamisch
  • Vernieuwend
  • En met een gezonde dosis humor

Heb je interesse? Kom dan eens op de koffie (of thee) voor een kennismaking!

Solliciteer dan via het sollicitatieformulier of stuur je CV met motivatiebrief waarom deze functie voor jouw geschikt is naar personeelszaken@hoenderdaal-fasteners.nl