Voor 10:00 uur besteld morgen in huis
Ruim 10.000 artikelen uit voorraad leverbaar
Partner in bevestigingstechniek

IN HET KORT

De afgelopen jaren hebben bij Hoenderdaal vooral in het teken gestaan van de verdere groei en professionalisering van de organisatie: zowel van ‘buiten’, door de verhuizing naar een nieuw pand, als van ‘binnen’, door de implementatie van een modern ERP-systeem en de optimalisatie van verschillende bedrijfsprocessen.

 

VOLOP IN ONTWIKKELING

En we continue in ontwikkeling en de optimalisatie van onze bedrijfsprocessen gaat iedere dag verder. Onder leiding van de nieuwe algemeen directeur Bart is Hoenderdaal als bedrijf sinds 2017 een nieuwe koers gaan varen. We zetten in op procesoptimalisatie middels digitalisering en automatisering; hiermee kunnen ons werk leuker, makkelijker en efficienter maken.

2017
In 2017 zijn we beginnen met de bouw van de eerste PowerBI dashboards voor intern gebruik. Met deze dashboards kunnen we de voortgang van onze operationele processen direct inzien. Hiermee hebben we grip en kunnen we sturen, doelen stellen en prestaties verbeteren. In samenwerking met een BI-specialist werken we nog steeds aan nieuwe dashboards voor nog meer informatie op diverse plekken in ons bedrijf. 

2018
In 2018 zijn we begonnen we met de implementatie van een PIM-systeem voor al onze productinformatie en content; een data-stekkerdoos waarmee we deze commerciele informatie rondom onze producten goed aan kunnen leveren aan onze klanten. Het PIM-systeem van Syncforce is een krachtige data-motor waar al onze commerciele content van onze producten beheert, verreikt en doorgegeven wordt.

2019
In 2019 hebben we een grote stap gezet in onze logistieke automasering gezet met de succesvolle implementatie van een nieuw WMS-systeem i.c.m. spraakgestuurde orderpicking .

2020
In 2020 implementeerden we de voorraadoptimalisatiesoftware van Slim4 voor nog efficientere balans in voorraadbeschikbaarheid en onze daadwerkelijke verkoop. We zoeken naar een optimale verhouding tussen voorraadhoogte en productbeschikbaarheid.

2021
In 2021 gingen we live met ons nieuwe online bestelplatform. HIermee hebben we de eerste stap 'naar buiten' hebben gezet na enkele jaren aan voorbereiding aan de data- en infrastructuur-kant. De website zorgt voor optimaal bestelgemak en geeft onze klanten heel veel informatie over onze producten en inzicht over lopende orders.

 

PLEZIERIGE WERKSFEER

We hebben als werkgever veel aandacht voor het welzijn en werkplezier van onze medewerkers. We vinden dit passen bij goed werkgeverschap. Met ons team van zo’n 65 medewerkers zorgen wij er iedere dag met zijn allen voor dat de door onze klanten bestelde producten op tijd bij hun worden afgeleverd. Onze organisatie is plat, met korte lijnen en de sfeer is informeel. We zetten ons iedere dag in voor het beste resultaat voor onze klant en doen dat in een plezierige werksfeer. Want als iets leuk is om te doen, doe je het beter. We zijn een hecht team en de loyaliteit is hoog. Verschillende van onze collega's werken al tientallen jaren met veel plezier bij ons en we gaan graag op deze manier lang termijn relaties aan. 

 

ONZE DROOM

5 miljard bevestigingen

Wij hebben ons in 2020 het doel gesteld
om over 10 jaar 5 miljard bevestigingen per jaar te verkopen.
Dit is een verdubbeling van het aantal dat we nu verkopen.
Het aantal bevestigingen meten we af met

het aantal verkochte Dynaplus en Rotadrill schroeven.

 

HET HOENDER-DNA

  • OPEN & PLATTE ORGANISATIE
  • ​EERLIJK & MENSGERICHT
  • ALTIJD IN BEWEGING
  • FLEXIBEL & PRAKTISCH
  • VERNIEUWEND & BEVLOGEN
  • EN MET EEN GEZONDE DOSIS HUMOR