scanner icon

CRM

We hebben (eindelijk) een goed CRM systeem bij Hoenderdaal. CRM staat voor Customer Relationship Management. In het moderne, gekoppelde CRM-programma van Microsoft 365 kunnen we nu beter onze klantgegevens en communicatie vastleggen en met elkaar delen. Hierdoor kunnen we jullie, onze klanten, sneller en beter van dienst zijn en het bespaart tijd aan onze kant. Een mooie vooruitgang dus.

Ondanks dat we inmiddels een maand ‘live’ zijn, zullen we de komende maanden vooral gebruiken om gegevens aan te vullen en te verrijken in het systeem. Straks kunnen we daarmee beter profileren en analyseren waardoor we (potentiële) klantbehoeftes beter in kaart kunnen brengen. We willen ook vanuit het CRM gaan communiceren; zoals bijvoorbeeld via custom-made nieuwsbrieven of mailings. Het systeem stelt ons in staat om persoonlijker met onze klanten om te gaan, en dat moet de samenwerking en klantrelatie bevorderen. Maar het helpt ons ook in de communicatie binnen ons verkoopteam zelf, bijvoorbeeld tussen onze binnen- en buitendienst. Bovendien geeft CRM ons straks een beter ‘hoog over’ inzicht van de verkoopprestaties van onze producten. Door trends en afnamepatronen te analyseren, kunnen we anticiperen op veranderende marktvraag en proactief inspelen op de wensen en behoeften van klanten. Dit stelt ons in staat om ons aan te passen aan dynamische marktomstandigheden. En... hier houdt het niet op; we zijn bij Hoenderdaal op dit moment bezig met een AI-project. We willen, door gebruik te maken van Artificial Intelligence, de verwachte verkoop van de toekomst gaan voorspellen. Zo zitten we nooit stil bij Hoenderdaal en blijven we ‘too fast(ener) to follow''

Het laatste nieuws

Alle nieuws